Ser du etter innlogging til Talkmore Bedriftsnett? Det finner du her
Bedriftsnett for små og mellomstore bedrifter
Hvor mange innkommende samtaler har din bedrift råd til å gå glipp av? For mange bedrifter fører ineffektiv samtale-håndtering til frustrasjon og høye skuldre hos både kunder og ansatte. Talkmore Bedriftsnett gir deg mobilt sentralbord som løfter samtale-håndteringen til et nytt, profesjonelt nivå.
Med Talkmore Bedriftsnett får dine ansatte tid og rom til mer effektiv tidsstyring gjennom å styre sin egen status og se kollegaers tilgjengelighet. Dermed kan kollegaen din ta den viktige innkommende samtalen når du trenger arbeidsro.
Er du Bedriftsnett-bruker hos Talkmore Bedrift og ønsker å få mer utbytte av Bedriftsnett? Du finner alt du trenger av informasjon på kundeservicesidene.
Talkmore Bedriftsnett med mobilt sentralbord
Talkmore Bedriftsnett gir deg blant annet et mobilt sentralbord som er skreddersydd for å forenkle arbeidshverdagen for små og mellomstore bedrifter. Løsningen tar kort tid å sette opp, er svært brukervennlig og krever minimalt med administrasjon og opplæring.
Inkludert i Talkmore Bedriftsnett
For kun kr 29,- eks mva per ansatt per måned, får din bedrift et felles hovednummer (valgfritt), et brukervennlig administrasjonsverktøy og tilgang til Talkmore Bedriftsnett-appen. Appen er som et mobilt sentralbord der ansatte kan sette egen status, se kollegaers tilgjengelighet, sette over samtaler og logge ut og inn av køer.




Ser du etter innlogging til Talkmore Bedriftsnett? Det finner du her.