Faktura

Her vil du finne svar på spørsmål om faktura og forbruk for dine abonnement.

Faktura

Vi fakturerer månedspris for inneværende kalendermåned og bruk utover inkludert innhold for forrige måned. Vi tilbyr per dags dato kun månedsfaktura.

Er din bedrift ny kunde eller har bestilt nye abonnement og tilleggstjenester, faktureres månedspris fra bestillingsdato til og med inneværende kalendermåned.

Fakturakopi

Dersom fakturaen gjelder flere abonnement og du ønsker kopi av hele fakturaen, kan du hente ut dette i Min Bedrift (krever administratortilgang). Du kan også ta kontakt med Dipper Kundeservice på 06020.


Spesifisert faktura

Ønsker du detaljert oversikt over trafikk fra din mobiltelefon for en gitt periode, kan dette bestilles gjennom Dipper Kundeservice på tlf 06020. Det er kun juridisk eier, altså telefoniansvarlig/kontaktperson i bedriften, samt sluttbruker, som har mulighet til å be om en slik utskrift.

Trafikken på en spesifisert utskrift er tilgjengelig i to måneder etter at du har blitt fakturert – deretter slettes dataene. Utskriften sendes i posten – ikke på e-post.

Denne tjenesten koster kr. 75,- per mobilabonnement. 

 

Smart bruk i utlandet

Før du reiser til utlandet kan det være smart å sjekke priser for bruk av mobilen i det landet du skal til. Vær spesielt oppmerksom på dataprisene.

Merk at inkludert trafikk på ditt abonnement, f.eks. inkluderte ringeminutter, inkluderte SMS eller inkludert datatrafikk, ikke gjelder utenfor Europa. Du vil motta en SMS fra oss i Dipper med prisinformasjon så fort din mobiltelefon får kontakt med nettverket i landet du befinner deg i.

 

Har du noen spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på tlf 06020, eller pr epost.