Sperring av abonnement

Skulle det skje at din telefon blir stjålet eller mistet, kan du på Min Side/Min Bedrift sperre SIM-kortet umiddelbart.

Min Side

Når du er innlogget på Min Side får du muligheten til å velge hvilket SIM-kort du ønsker å sperre. Trykk på "Sperre" til høyre om SIM-kortet du ønsker sperret. MERK: sperring av SIM-kort skal kun brukes dersom du har mistet telefonen. Ønsker du å si opp abonnement, tvilling SIM-kort eller datakort, ta kontakt med kundeservice. 

SperreSIM

 

Min Bedrift

For å sperre et SIM-kort inne på Min Bedrift velger du først "Abonnement" på toppen av siden, så velger du abonnementet du ønsker å sperre. Deretter trykker du på "Sperre" til høyre om SIM-kortet du ønsker sperret. MERK: sperring av SIM-kort skal kun brukes dersom du har mistet telefonen. Ønsker du å si opp abonnement, tvilling SIM-kort eller datakort, ta kontakt med kundeservice. 

Via kundeservice

Du kan også enkelt kontakte Dipper Kundeservice på telefon 06020 for å sperre abonnementet ditt. Sperretjenesten på telefon er tilgjengelig alle dager døgnet rundt. Dersom du befinner deg i utlandet, ringer du +47 46 17 60 20

Sperring av abonnement i våre systemer skjer umiddelbart. En sperring innebærer at all trafikk til og fra det sperrede SIM-kortet blir stoppet. Finner du igjen mobilen din, nettbrettet eller pcen som SIM-kortet satt i, kan du gjenåpne abonnementet ved å kontakte Dipper Kundeservice.