Endre/Bestille SIM-kort

I Min Bedrift kan du enkelt bestille og avbestille SIM-kort tilknyttet din bedrifts abonnement

For å bestille eller slette SIM-kort på et abonnement velger du Abonnement i toppmenyen på Min Bedrift. 

Toppmeny

 

Her velger du hvilket abonnement du ønsker å gjøre endringer på ved å klikke på navnet.

Siden for administrering av abonnementet vil da vises. Nederst finner du valgene for SIM-kort. Her kan du både bestille data/tvillingkort, bestille erstatningskort og aktivere tilsendte, blanke simkort. Alle våre simkort er multi-SIM, det vil si at alle SIM-størrelser leveres i ett kort. Du kan også sperre aktiverte simkort her, samt hente ut PUK-koden. 

erstatningskort

Husk å lagre endringene du har valgt

lagre

Nye SIM-kort blir produsert på vår SIM-kort fabrikk neste virkedag og blir sendt til deg kort tid etter dette. Hvis abonnementet ikke er aktivt hos oss ved bestilling av Datakort og/eller Tvillingkort vil SIM-kortet bli produsert og sendt i posten når abonnementet er aktivt.

SIM-kort som slettes vil bli deaktivert med engang og kan ikke lenger brukes.