Dipper gjør det lettere å være liten

(Oslo, 13. juni 2016) Dipper lanserer i dag Dipper Bedriftsnett, en løsning som gjør det lettere for små bedrifter å fremstå mer profesjonelle.

- Våre kunder har gjerne fem til ti ansatte, en travel hverdag og små ressurser for å løse administrative oppgaver. Med vår nye løsning kan kundene late som de er mye større enn de er, på en veldig proff måte, sier Åsa Lunde, adm. direktør i Dipper.

Dipper Bedriftsnett er en digital og moderne utgave av det gamle sentralbordet. Gjennom et nett- og appbasert verktøy kan bedriften selv bestemme hvem som skal motta samtaler på hvilke tidspunkt, aktivere talemenyer med forskjellige tastevalg og ta kontroll over strømmen av innkommende samtaler. Systemet gir også beskjed om en kollega er ledig, gjennom røde og grønne statusmarkeringer, før du setter over en samtale.

- Vi er alltid online i dag. Jeg tror mange kan skrive under på at jobb- og privatsamtaler går om hverandre, og at det ikke er stopp selv om klokka blir fire. Vår løsning vil gjøre at du kan sette jobben litt på pause, men samtidig slippe inn private samtaler om du ønsker det. Du kan også tilpasse telefonoppsettet til for eksempel en vaktordning, slik at alle kan bruke sin egen mobil, men samtidig motta og administrere henvendelser på bedriftsnummer, sier Lunde.

Tjenesten lanseres i dag, midt i juni, noe hun tror er god timing for mange av Dippers kunder.

- Vi nærmer jo oss ferietid, og da vil Dippers Bedriftsnett komme ekstra til nytte. Så slipper kunder å ringe en kontakt i bedriften som er på ferie, og dermed ikke kan hjelpe, og den ansatte slipper å bli utsatt for unødvendige oppringninger. Så kan ferieroen senke seg, samtidig som kundene blir ivaretatt, avslutter Lunde.

Om Dipper

Dipper er et norsk mobilselskap med store ambisjoner om å forenkle hverdagen for små og mellomstore bedrifter. Ved å tilby like lave priser til alle, samt attraktive mobilabonnement uten bindingstid, ønsker Dipper å forenkle spillereglene i mobilmarkedet ved at kundene får mer tid til de viktige tingene uten å bekymre seg for høye mobilregninger og vanskelige kontrakter. www.dipper.no