Dipper overtar Hellos bedriftskunder

(Oslo, 4. august 2016) Hello og Dipper offentliggjør i dag at Dipper overtar Hellos bedriftskunder. Dipper ser frem til å tilby de nye kundene et bred

Hello ble opprinnelig etablert som et mobilselskap rettet mot bedriftsmarkedet, men har siden årsskiftet gjort en klar dreining mot privatmarkedet.

- Når Dipper nå overtar våre bedriftskunder så er det en konsekvens av at vi har søkt etter noen som kan betjene denne typen kunder på den beste måten, og med et klart og tydelig kundefokus. Hello leier nettilgang hos Telenor og nettopp det å kunne fortsette og tilby disse kundene den samme dekningen har vært viktig, sier Hello-sjef Thomas Sandaker.

Dipper er mobiloperatøren for små- og mellomstore bedrifter som ønsker en enkel mobilhverdag og lave priser, der kundene nyter godt av Telenors landsdekkende nett.

- Vi er svært glade for å ha landet denne avtalen, og gleder oss til å ønske våre nye kunder velkommen. Vi skal gjøre alt vi kan for å sikre at overgangen til Dipper skjer både ryddig og effektivt, og ikke minst kunne tilby våre nye kunder et bredt og oppdatert tilbud av tjenester, sier Åsa Lunde, adm. direktør i Dipper.

- Vi hjelper en stor kundegruppe i det norske mobilmarkedet som ikke har samme forhandlingsposisjon og innkjøpskraft som store bedrifter, og vi er stolte av å kunne tilby topp moderne tjenester og svært gode betingelser til disse kundene, sier Lunde.

Overføringen av bedriftskundene fra Hello til Dipper vil bli gjennomført i løpet av september 2016.

Thomas Sandaker
Administrerende direktør, Hello AS