Pressemelding - Mest fornøyde og lojale kunder andre år på rad

(Oslo, 17. oktober 2016) EPSI Rating Norges mobilundersøkelse for 2016 viser at Dipper igjen har Norges mest tilfredse og lojale bedriftskunder. Undersøkelsen viser også at bedriftskunder med bindingstid har vesentlig lavere tilfredshet enn kunder som har frie abonnementer.

EPSIs undersøkelse er uavhengig, og måler kundetilfredshet hos de største mobiloperatørene gjennom nær 1000 intervjuer med norske bedrifter. I undersøkelsen kommer Dipper best ut blant mobiloperatørene når det gjelder kundetilfredshet og kundelojalitet.

- Undersøkelsen ble mottatt med jubel her i lokalene. At kundene er fornøyde med oss, og er de mest lojale i markedet, er helt fantastisk. Vi takker for tilliten. Dette er andre år på rad at vi kommer best ut når det gjelder kundetilfredshet og lojalitet, og vi er spesielt glade for at vi forbedrer oss fra i fjor til i år på disse områdene, sier Åsa Lunde, adm. direktør i Dipper.

I EPSIs rapport kommer det også fram at 43 prosent av bedriftene som deltok i undersøkelsen har bindingstid på sine abonnementer. Tilfredsheten blant kunder med bindingstid viser seg å være vesentlig lavere blant kunder med bindingstid sammenlignet med kunder som har frie abonnementer.

- Dippers kunder bruker våre abonnementer fordi de er fornøyd, og ikke fordi de er nødt som en følge av bindingstid og høye bruddgebyrer. Vi tror kundenes negative opplevelser knyttet til bindingstid vil gjøre at flere velger frie abonnementsløsninger ved inngåelse av nye avtaler, sier Åsa Lunde, adm. direktør i Dipper.

I EPSIs analyse kårer også kundene Dipper til mobiloperatøren med best image, produktkvalitet, servicekvalitet og verdi for pengene. Dipper forbedret seg innenfor alle kategoriene fra 2015 til 2016.

- Vi er et ungt selskap, men resultatene viser at vi er på riktig vei når det gjelder å skape gode, enkle og fleksible mobilløsninger for bedriftsmarkedet. Kundene setter pris på fleksibiliteten, at vi aktivt justerer mobilabonnementene mot faktisk forbruk, og våre konkurransedyktige priser. Vi skal arbeide knallhardt for at vi fortsetter den positive utviklingen, sier Lunde.

BedriftsEPSI2016

Om Dipper

Dipper er et norsk mobilselskap med store ambisjoner om å forenkle hverdagen for små og mellomstore bedrifter. Ved å tilby like lave priser til alle, samt attraktive mobilabonnement uten bindingstid, ønsker Dipper å forenkle spillereglene i mobilmarkedet ved at kundene får mer tid til de viktige tingene uten å bekymre seg for høye mobilregninger og vanskelige kontrakter. www.dipper.no