Pressemelding - Takker kundene for tilliten

(Oslo, 16. oktober 2017) EPSI-vinner Dipper takker kundene for tilliten. EPSI Rating Norges mobilundersøkelse for 2017 har for tredje år på rad plassert Dipper på topp.

EPSIs undersøkelse er uavhengig, og måler kundetilfredshet hos de største mobiloperatørene gjennom nær 1000 intervjuer med norske bedrifter. I undersøkelsen kommer Dipper best ut blant mobiloperatørene både på kundetilfredshet og kundelojalitet, og selskapet har forbedret seg på begge parametre.

- Hos oss i Dipper sto jubelen i taket da EPSI-undersøkelsen ble mottatt. Vi forbedrer oss ytterligere fra i fjor på både kundetilfredshet og lojalitet, og drar fra konkurrentene. All ære til den dyktige gjengen i Dipper som alltid setter kunden først, sier Christel Borge, ny administrerende direktør i Dipper. Borge fikk nyheten på sin første arbeidsdag som ny Dipper-sjef. Nå ser hun fram til å utvikle Dipper videre sammen med de ansatte.

- Vi er et ungt selskap som har vært med på undersøkelsen bare tre ganger, og vi har gått til topps hver gang. Det viser at vi har truffet et behov der ute. Så må jeg legge til at vi også har Norges beste kunder, og vi takker så mye for den tilliten de visert oss ved å fortsette å være Dipperkunder, sier Borge.

Kundetilfredshet

I EPSIs analyse kårer også kundene Dipper til mobiloperatøren med best image, produktkvalitet, servicekvalitet og verdi for pengene. Dipper forbedret seg innenfor alle kategoriene fra 2016 til 2017.

- Jeg blir leder i et mobilselskap som har hatt enorm suksess på de årene vi har vært i markedet. Det er takket være flinke og entusiastiske medarbeidere, og fleksible produkter som kundene etterspør. Vi har ingen bindingstid, men høyest kundelojalitet. Kundene blir i Dipper fordi de vil, ikke fordi de tvinges eller frykter høye bruddgebyrer, sier Borge. Hun mener likevel Dipper kan bli enda bedre.

- Resultatene viser at vi har lykkes med å tilby gode, enkle og fleksible mobilløsninger for bedriftsmarkedet. Kundene setter pris på fleksibiliteten, at det er enkelt å endre og justere mobilabonnementene via både selvbetjenings-app og web-løsninger, vår enkle sentralbordløsning og våre konkurransedyktige priser. Vi jobber knallhardt for å ha Norges mest fornøyde bedriftskunder også fremover, sier Borge.

Kundelojalitet

Les mer om undersøkelsen her.

Christel Borge

Om Dipper
Dipper er et norsk mobilselskap med store ambisjoner om å gjøre hverdagen lettere for små og mellomstore bedrifter. Dipper tilbyr lave priser til alle, attraktive mobilabonnement uten bindingstid, og brukervennlige sentralbord- og administrasjonssløsninger. Dippers mål er å forenkle mobilmarkedet ved at kundene får mer tid til de viktige tingene uten å bekymre seg for høye mobilregninger og vanskelige kontrakter. www.dipper.no