Pressemelding - Dipper har de mest fornøyde og lojale bedriftskundene

Mobilselskapet Dipper vant EPSI for fjerde år på rad; Har de mest lojale og tilfredse kundene i bedriftsmarkedet.

Oslo, 15. oktober 2018

Mobilselskapet Dipper AS vant EPSI Rating Norways årlige måling i bedriftsmarkedet og er dermed nok en gang mobilaktøren med de mest tilfredse og lojale kundene. Dipper vant også i 2015, 2016 og 2017. Dipper er det mobilselskapet flest bedriftskunder ønsker å anbefale til andre, synes er enklest å forholde seg til og der kundene er mest fornøyde med mobildekningen.

EPSIs mobilundersøkelse ble gjennomført av Norstat Norge AS i perioden 18/9 til 9/10 2018. Det ble gjennomført 829 intervjuer i bedrifter som er registrert i Norge, har minst én ansatt og har kundeforhold med mobilselskap.

“Kundene scorer oss solid høyt på alle parametere i målingen, derfor har vi de mest tilfredse og lojale kundene også i 2018. Vi har også lavest andel misfornøyde kunder sammenlignet med konkurrentene våre”, sier administrerende direktør i Dipper AS, Christel Borge.

Ingen bindingstid

«I Dipper tar vi ikke en eneste kunde for gitt. I motsetning til flere av konkurrentene våre, har vi ikke bindingstid på abonnementene”, forteller Christel Borge. EPSIs mobilundersøkelse 2018 viser at frivillige kundeforhold fremdeles er veien å gå; 76% av Dippers kunder ønsker ikke å gå inn i et kundeforhold med bindingstid. “Det at vi må jobbe hardere enn konkurrentene våre for å fortjene kundenes tillit, gjør oss bare mer konkurransedyktige. Dipper er det mobilselskapet flest bedriftskunder ønsker å anbefale til andre. Tusen takk, Dipper-kunder!», sier administrerende direktør Christel Borge.

Enklest å forholde seg til

Dipper kommer best ut på spørsmålet «Enklest å forholde seg til» med en score på 82,4%. «Hele forretningsmodellen til Dipper er enkel”, sier Christel Borge. “Det er ingen bindingstid. Alle kundene får automatisk våre beste priser uten å måtte mase. Det er enkelt å endre abonnentene. Vi har enkel faktura, hyggelig og rask hjelp på kundeservice, brukervennlig sentralbordløsning, gode digitale selvhjelpsløsninger og bedriftsnett til fornuftig pris”, fortsetter Borge.

Høyest score på pålitelighet og dekning

Dipper scorer høyest på pålitelighet og dekning av mobilselskapene i bedriftsmarkedet. «Det er hyggelig at Dipper oppleves som et mobilselskap der det meste bare fungerer, for det er akkurat det lederne i små og mellomstore bedrifter forteller at de har behov for. Telenors mobilnett ble kåret til verdens raskeste nett i Ooklas undersøkelse tidligere i 2018. Samtidig viser EPSIs mobilundersøkelse 2018 at Dipper er det

EPSI18

mobilselskapet i bedriftsmarkedet der kundene er mest fornøyde med dekningen. «Dermed kan vi si at vi har Norges mest tilfredse bedriftskunder på verdens raskeste mobilnett», smiler Christel Borge, som overtok som administrerende direktør i Dipper samme dag som Dipper vant EPSI i 2017.

Veien til tilfredse kunder

«Vi skal ta oss tid til å feire EPSI-seieren i noen minutter med trompetfanfare og det hele», sier Borge, «men så gyver vi løs på arbeidshverdagen for å gjøre kundene våre enda mer fornøyd. Systematisk arbeid med forenkling og kundeinnsikt, ingen bindingstid, Telenor-dekning og en lettbent organisasjon med stor gjennomføringsevne er veien til tilfredse og lojale kunder», avslutter administrerende direktør Christel Borge i Dipper AS.

For ytterligere informasjon, kontakt

Christel Borge
Administrerende direktør, Dipper AS +47 900 60 869

Om Dipper

Dipper er et Telenor-eid mobilselskap som tilbyr bedriftsabonnement uten bindingstid til små og mellomstore bedrifter. Dipper betyr fossekallen, Norges nasjonalfugl, på engelsk. Fossekallen ble valgt som symbol fordi den er en hardt arbeidende tøffing, akkurat som alle ildsjelene som bygger Norge i de små og mellomstore bedriftene. Dipper ble etablert i 2013 og har vunnet EPSI Rating Norways målinger av mobilbransjen i bedriftsmarkedet i 2015, 2016, 2017 og nå også i 2018.
www.dipper.no