Langt foran konkurrentene

Mobilselskapet Dipper har Norges mest fornøyde bedriftskunder for sjette år på rad

Oslo, 12.10.20. For sjette år på rad har Dippers bedriftskunder sendt mobilselskapet helt til topps i EPSI-kåringen om kundetilfredshet i mobilbransjen. Det helt ferske resultatet fra EPSI Norways årlige undersøkelse om kundetilfredshet i mobilmarkedet, viser at Dipper fremdeles ligger et hestehode foran konkurrentene blant bedriftskunder. «I år varmer kundenes lojalitet ekstra mye», sier Dippers kommersielle leder Sindre Johansen.

Anbefalt av kundene

EPSI-kåringen for 2020 viser at Dipper kan skilte med de mest tilfredse og lojale mobilkundene i bedriftsmarkedet. «At Dipper er det mobilselskapet flest bedriftskunder vil anbefale til andre, er vi veldig stolte over. Jeg vil få takke Dippers kundeservice for deres unike hjelpsomhet i en tid som har vært tøff for mange små og mellomstore bedrifter. Vi heier virkelig på kundene våre, og det virker det som om mange av dem merker», sier leder for Dipper kundeservice, Ole Lindtveit.

Kundetilfredshet

Verdi for pengene

Dipper ligger også foran konkurrentene innenfor kategoriene enkelhet, produktkvalitet, pålitelighet og verdi for pengene. «Hos Dipper er det ingen liten skrift eller skjulte gebyrer. Det har vært strategien fra dag én og det er strategien fremdeles. Corona-året 2020 er og har vært tøft for mange små og mellomstore bedrifter, derfor er vi ekstra stolte over tilliten de viser oss nettopp i år. Vi vil få takke kundene våre for tilliten og skal jobbe hardt for å fortjene den også videre», avslutter Dippers kommersielle leder, Sindre Johansen.

EPSI Ratings bransjestudier gir kunnskap om hvordan kundene opplever ulike leverandører i en bransje. Studien gir innsikt i hvor godt bransjen som helhet lykkes i forhold til å tilfredsstille kundenes ønsker og behov, samt hvordan de ulike bransjeaktørene presterer relativt sett. Målingen i mobilbransjen har blitt utført siden 2004, og blir utført i både privat- og bedriftsmarkedet. Dipper har gått til topps i bedriftsmarkedet hvert år siden 2015.

Kontaktpersoner:

Leder kommunikasjon Gerd Stilloff Løland + 4799594980