Mer data til Dipper-kundene

Oslo, 1. april 2019

Mobilselskapet Dipper er til for å forenkle mobilhverdagen for små og mellomstore bedrifter. Selskapet ble lansert i 2013 og har vunnet EPSI-kåringen for de mest tilfredse og lojale bedriftskundene i mobilmarkedet i 2015, 2016, 2017 og 2018. Dipper er et 100% eid datterselskap av Telenor og tilbyr lave priser, full Telenor-dekning og ingen bindingstid.

Nå har Dipper økt inkludert datamengde med 2GB i tre abonnement. Alle kunder med de tre abonnementene har automatisk blitt oppgradert med ny datamengde. Uten å måtte mase om det.

«For Dipper er det en selvfølge at økte datamengder kommer både eksisterende og nye kunder til gode», sier administrerende direktør Christel Borge i Dipper. «Våre kunder er driftige folk som har mer enn nok med å skape vekstmuligheter for bedriften sin. Derfor gjør vi det enkelt – alle kundene på våre tre mest populære abonnement får automatisk 2GB mer data uten å måtte be om det. Dippers kunder vet at dette ikke er en aprilspøk», avslutter Borge.

Mer data til samme, lave priser for følgende abonnement:

1. Alle kunder med Medium+ har fått 2 GB mer data: Inkludert datamengde har økt fra 3 til 5 GB.
  2. Alle kunder med Large har fått 2 GB mer data: Inkludert datamengde har økt fra  6 til 8 GB.
  3. Alle kunder med X-Large har fått 2 GB mer data: Inkludert datamengde har økt fra 10 til 12 GB.

Når skjer endringen? Fra  i dag, 1. april 2019. Hva skjer med prisene? Ingenting. Datamengden har økt i tre abonnement, prisene er de samme.

Kontaktperson: Administrerende direktør Christel Borge, tlf +47 900 60 869.